תקנון

תקנון

תקנון

 

א. הגדרות

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

החברה – דר סרף  ח.פ. 035803998 , שמשרדה הרשום הוא ברחוב הירקון 167 תל אביב – יפו.

האתר – אתר האינטרנט בכתובת: www.klinikatlv.co.il.

המוצרים – המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.

יום עסקים – ימי חול (ראשון עד שישי), לא כולל: יום ביצוע ההזמנה, ימי שבת, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

משתמש/ת – כל אדם העושה שימוש באתר, בשירותים ובתכנים הכלולים בו, לרבות הזמנת ורכישת מוצרים.

ב. כללי

  1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת גלשנים ומוצרי גלישה מיובאים, ציוד/ביגוד משלים, והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.
  2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל info@klinikatlv.co.il או בטלפון מס’ +972 3 6030629.
  3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא מהווה חוזה התקשרות המסדיר את היחסים בין החברה לבין המשתמשים באתר. גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמשת לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכימה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש באתר. התקנון מנוסח בלשון זכר ונקבה ומיועד לשני המינים.
  4. ביצוע הזמנה ו/או רכישה של מוצר דרך האתר כפוף לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, ובכפוף לאמור בכל דין, לא תהיה למשתמשת ו/או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליהם ו/או עובדיהם, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. על אף האמור, בכל מקרה של שינוי מהותי לתקנון החברה תפרסם הודעה על שינוי כאמור וזה ייכנס לתוקף בתוך 7 ימים ממועד ההודעה.
  6. מחירי המוצרים כוללים מע״מ, אם חל על פי הדין, אך לא כוללים דמי משלוח.
  7. רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  8. תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את החברה.
  9. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  10. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ובכפוף לאמור בדין החל, החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  11. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם באתר בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב המשתמשת לפי המחירים המעודכנים.
  12. החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, בכפוף לקבלת הסכמות על פי הדין. החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בכפוף להוראות הדין החל.
  13. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  14. בעת עדכון סל הקניות, ובכפוף לדין החל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת למשתמשת אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
  15. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם המשתמש/ת מעוניינ/ת להסיר את עצמו.\/ה מן הדיוור לאחר שנרשמ/ה, היא יכולה לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל או בפנייה בכתב לדוא”ל:info@klinikatlv.co.il או תחת ה”חשבון שלי” בחשבון המשתמש/ת באתר, לפי בחירתו/ה. למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי המשתמשים/ות לצורך המטרות המפורטות במדיניות הפרטיות של החברה המפורטת בפרק ח’ לתקנון זה וכן לצורך שליחת הודעות תפעוליות (כגון: קבלת חשבונית, אישור הזמנה וכיו”ב), בהתאם לדין החל.
  16. הרישום לאתר מוגבל ביצירת חשבון יחיד לכל משתמש/ת. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים.
  17. מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל הפריטים באתר מלבד פריטים בסייל , אלא אם נקבע אחרת במפורש בתנאי קופון/מבצע ספציפי, כזה או אחר. תנאי המימוש של קופונים או התנאים החלים על מבצעים מתחלפים מפורטים בסופו של עמוד התקנון וכן בפרסומים השונים באתר. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד ולא ניתן למשש יותר מקופון אחד בקנייה. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם לאחר הנחה.

18.ביצוע הזמנות על ידי משתמש/ת שהיא מתחת לגיל 18 בעת ביצוע ההזמנה ייעשה אך ורק בצירוף אישור הורה ו/או אפוטרופוס. הזנת פרטי אשראי של הורה ו/או אפוטרופוס ייחשבו כמתן הסכמה לביצוע הרכישה על ידי משתמש/ת קטינ/ה.

  1. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין, להפסיק את הפעילות באתר בכל עת וללא הודעה מראש (אולם היא תכבד הזמנות שכבר אושרו עד למועד זה).
  2. החברה רשאית ושומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר או למנוע אפשרות להזמין מוצרים באמצעות האתר או לבטלן או להפסיק את השימוש של המשתמש/ת באתר בכל מקרה בו: (א) המשתמש/ת ביצע/ה מעשה בלתי חוקי ו/או עבירה על הוראות הדין; (ב) המשתמש/ת הפר/ה תנאי מתנאי התקנון או כל הוראה מחייבת אחרת שתופיע באתר או במסמכי התקשרות אחרים החלים בין המשתמשת לחברה; (ג) המשתמש/ת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמו/ה ו/או בצד ג’ כלשהו, לרבות משתמשים אחרים באתר או בפעילות התקינה של האתר, לרבות ומבלי לגרוע, הזמנות פיקטיביות ו/או ביטולים מכוונים של עסקאות; (ד) אם ישנו חוב כספי לחברה ו/או לחברות הקשורות עמה וחלף המועד לתשלומו; או (ה) מכל סיבה אחרת שאינה מפורטת לעיל ושהחברה מצאה לעצמה לנכון, לפי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין.

במקרים כאמור תהא החברה רשאית, בין היתר ומבלי לגרוע, להתחקות אחר השימוש של המשתמש/ת באתר, להעביר את דפוסי התנהגות המשתמשת לרשויות הרלוונטיות ו/או לצדדים שלישיים אשר יוכיחו, להנחת דעתה של החברה, כי הינם נפגעים מהפעילות המפרה של המשתמש/ת וכן כל פעולה אחרת אשר החברה תמצא לנכון לנקוט כדי להגן על קניינה ו/או על זכויותיה ו/או זכויות צדדים שלישיים.

 

ג. הרשמה לאתר וביצוע הזמנות דרך האתר

  1. הזמנה ורכישת מוצרים תתבצע על ידי המשתמשים באמצעות יצירת חשבון באתר (“החשבון”) והזמנה באמצעותו או באמצעות הזמנה כ”אורח/ת” (כמפורט להלן). יצירת חשבון באתר היא ללא עלות ונעשית באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר (“טופס הזמנה”). המשתמשת אחראית באופן בלעדי לשמירת פרטי החשבון שלה בסודיות מוחלטת. יובהר כי מילוי כל הפרטים לצורך הזמנה באתר, מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
  2. החברה לא תעשה בפרטי המשתמשת כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי תקנון זה.
  3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר באופן מדויק ועדכני. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שההזמנה תיקלט, תתבצע או שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל הזנת פרטים שגויים, החברה תהיה רשאית לחייב את המשתמש/ת בתשלום נוסף בגין דמי משלוח.
  4. הזמנה כאורח/ת – משתמש/ת תהיה רשאית לבצע הזמנות באתר כ”אורח/ת”, גם ללא הרשמה. עם זאת, היה והמשתמש/ת ביצעה הזמנה כאורח/ת ולאחר מכן ביקש/ה לבטל עסקה, ככל ועומדת לו/לה הזכות לפי הוראות הדין או תקנון זה – על מנת שיתאפשר לרשום קרדיט לזכותו/תה (ככל והוא/היא רשאי/ת לכך או אם תבחר בכך, בהתאם להוראות הדין ותקנון זה), ייווצר באופן אוטומטי חשבון זמני אליו יוזן הקרדיט. כמו כן, מובהר כי היה והמשתמש/ת ביצע/ה הזמנה כאורח/ת ושילמ/ה באמצעות כרטיס מתנה (Gift Card), ולאחר מכן ביקש/ה לבטל עסקה, ככל ועומדת לה הזכות לפי הוראות הדין או תקנון זה – ייווצר באופן אוטומטי חשבון זמני אליו יוזן ההחזר שלו זכאי/ת המשתמש/ת האורח/ת בגין ביטול העסקה.
  5. תנאי לביצוע הזמנות באמצעות האתר הוא החזקה של המשתמש/ת בכרטיס אשראי או באמצעי תשלום (למשל פייפאל) תקף (שלא הוגבל או נחסם מכל סיבה שהיא). אם נעשה שימוש בכרטיס אשראי, ייעשה שימוש רק בכרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי. היה והמשתמש/ת עושה שימוש בפרטי כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר של צד שלישי כלשהו, השימוש בכרטיס האשראי או (לפי העניין) אמצעי התשלום הנ”ל הנו על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום, והמשתמש/ת תישא בלעדית באחריות המלאה ותשפה את החברה באופן מידי בגין כל תביעה ו/או דרישה של הבעלים של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום האחר או צד שלישי כלשהו בקשר לשימוש של המשתמשת בכרטיס אשראי או אמצעי התשלום האחר כאמור.
  6. עם ביצוע ההזמנה ע״י המשתמש/ת תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך למשתמשת שהעסקה אכן אושרה.
  7. פרטי ההזמנה כפי שהזינה המשתמשת בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות העסקה.
  8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, תקבל המשתמשת הודעה מתאימה על כך והיא תידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
  9. בנוסף לאישור הנדרש מאת חברת האשראי כאמור לעיל, אישור פעולת ההזמנה מותנה בזה שהמוצר המבוקש אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה (אף אם צוין באתר כי המוצר אכן קיים במלאי). היה והמוצר אינו קיים במלאי, תבוטל ההזמנה, וככל שחויב/ה המשתמש/ת בגינה – י/תזוכה המשתמש/ת בהתאם. למען הסר ספק, למשתמש/ת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף, אשר נגרם למשתמשת ו/או לצד ג’ כתוצאה מכך. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אותו פריט אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה ולמשתמש/ת לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי המשתמש/ת.
  10. כל משתמש/ת תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. מובהר כי ניתן להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח אך רק מרשימת היעדים שאליהם החברה מבצעת. מובהר בזאת, כי היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי המשתמש/ת יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של המשתמש/ת להזמנות עתידיות ובאחריות הלקוח/ה לוודא כי היעד המבוקש נכון ועדכני בכל הזמנה והזמנה. למען הסר ספק, כמובן שהמשתמש/ת י/תוכל לשנות את היעד המבוקש למשלוח בכל הזמנה.
  11. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח למשתמש/ת אישור באמצעות הדואר האלקטרוני (אותו הזינ/ה בעת ההרשמה) על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל החברה.
  12. אם יתברר שכרטיס האשראי של המשתמש/ת או מי מטעמו/ה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות תשלום מקוון זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, החברה תיצור קשר עם המשתמש/ת (באמצעות הפרטים שהזינה בעת ההרשמה או ביצוע ההזמנה) לשם השלמת העסקה או ביטולה.
  13. בתשלום באמצעות חשבון פייפאל (או כל ספק שירותי תשלום מקוון אחר) י/תתבקש המשתמש/ת להזין את פרטי חשבונו/ה הקיים באתר פייפאל (או חשבון אצל ספק שירותי התשלום המקוון האחר), או י/תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל/ספק תשלום מקוון אחר במהירות. אם החליטה המשתמשת לשלם באמצעות חשבון פייפאל/ספק תשלום מקוון אחר, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל/ספק אחר. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל/ספק שירותי תשלום מקוון, ולא של האתר.
  14. בבחירת שיטת השילוח – “שליח עד הבית”, יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד הקופה, במשלוחים המיועדים ליישובים קטנים או מרוחקים

 

 ד. ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”).
  2. משתמשת י/תהיה רשאי/ת לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-30 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי המשתמש/ת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 10% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם.

על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמש/ת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, י/תודיע המשתמש/ת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.

  1. החזר כספי יינתן כקרדיט לחשבון המשתמש/ת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמש/ת במסגרת הליך ביטול העסקה.
  2. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה בהרעה משמעותית במצבו.
  3. אופן החזרת המוצרים בעת הביטול – המשתמש/ת י/תשלח את המוצר חזרה לחברה ללא עלות משלוח, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילה ומאפשר שירות דואר גוביינא על חשבון החברה.
  4. החזרת מוצרים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר, יזכו את המשתמש/ת בהחזר הקרדיט לחשבונו/ה באתר.
  5. את המוצרים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – ניתן להחזיר גם בחנות הראשית (רח’ הירקון 167 ת”א).
  6. אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו מוצרים שלא יימצאו במלאי – י/תזוכה הלקוחה באופן אוטומטי, ויישלח אליו/ה מייל עדכון על ביצוע הזיכוי כמפורט לעיל.
  7. משתמש/ת שהינו/ה אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח – 1998) (“אדם עם מוגבלות”) או מי שמלאו לו/ה 65 שנים (“אזרח/ית ותיק/ה”) או מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו/ה תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה (“עולה חדש/ה”) י/תהיה רשאי/ת לבטל עסקה לרכישת מוצר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמשת, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

ביקש/ה משתמש/ת שהינו/ה אדם עם מוגבלות או אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה, לבטל עסקה כאמור לעיל, תהא רשאית החברה לדרוש מאותו/ה משתמש/ת להציג תעודה המוכיחה שהינו/ה אדם עם מוגבלות או אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה.

בוטלה עסקה על ידי משתמש/ת שהינו/ה אדם עם מוגבלות או אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה על ידי מסירת הודעה לחברה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, כאמור, תשיב החברה לידי אותו/ה משתמש/ת את התמורה ששילמ/ה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכון מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם.

על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, י/תודיע המשתמש/ת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.

  1. הייתה למשתמש/ת זכות לבטל עסקה לפי תקנון זה או לפי חוק הגנת הצרכן, הודעת הביטול שי/תמסור המשתמש/ת לחברה תינתן באחת מהדרכים המפורטות להלן:

(א) בעל פה – בטלפון: +972 3 6030629

(ב) בדוא”ל: info@klinikatlv.co.il

(ג) בדואר רשום לכתובת: רח’ הירקון 167, ת”א;

(ד) באמצעות שליחת פנייה לחברה דרך האתר.

  1. מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל המשתמשת ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם למשתמש/ת אחר/ת או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
  2. פריטי הלבשה (חליפות גלישה,וסטים,חולצות, מכנסים,תיקים,כובעים ובגדי ים)– זכות הביטול תהא בהתאם להוראות הדין.
  3. ניתן להחזיר ולהחליף פריטים שנרכשו באתר או בחנות בתל אביב.ייתכן ובעת ההחלפה תהיה תוספת של מע”מ בהתאם לשווי המוצר החליפי.
  4. במידה והלקוח/ה ביצע/ה הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר/ה להחזיר את הפריטים, הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי.
  5. במידה והלקוח/ה מימש/ה בחנות את הקרדיט שזוכה עבורו/ה מהזמנה קודמת, והוא/היא בוחר/ת להחזיר פעם נוספת את פריטים אלו – הלקוחה תקבל זיכוי לחנות בלבד.
  6. ניתן להחזיר פריט בסייל עד 30 ימי עסקים מיום רכישתו. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.

ה. אחריות החברה

  1. בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, בניגוד להוראות תקנון זה או בגין מעשים או מחדלים של המשתמשת ו/או צדדים שלישיים, לרבות, ומבלי לגרוע, ספקי תקשורת (לרבות בקשר לתקלה ו/או לשיבוש, זמני או קבוע, בקווי התקשורת) ו/או בגין גישה בלתי מורשית, התקפות, פריצה וחדירה למידע (או ניסיון לבצע כל אחד מאלה) באמצעות קווי תקשורת או רשת תקשורת אחרת ו/או בגין שירותי שילוח ו/או איסוף המשלוחים.
  2. בכל מקרה, בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, תהא עילת התביעה אשר תהא, גבול אחריותה של החברה לא יעלה על סך התשלומים ששילמה המשתמשת לחברה, ובכל מקרה החברה לא תהיה אחראית לנזק תוצאתי או עקיף, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  3. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש בשימוש באתר ו/או בשירותים הכלולים בו (לרבות משלוחים של מוצרים) ו/או בכל הקשור עם מי מאלה (לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר) וכן לכל הוצאה, אובדן או נזק אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בחברה, לרבות ומבלי לגרוע, כתוצאה מצו ו/או תקנה ו/או הוראה של רשות ממשלתית, שיתוק מהותי של מערכות התקשורת, רעידת אדמה, סופה, מחסור בחומרים ו/או בשירותים ציבוריים ו/או בשירותי הובלה, אש, שיטפון, פיצוץ, התפוצצות, תאונה, מגיפה, שביתה, השבתה, מהומות, הפרת הסדר הציבורי, מלחמה, פעולת טרור ו/או איבה וסגר ואלו לא יחשבו כהפרה של תנאי תקנון זה ולא יזכו את המשתמש/ת בכל סעד ו/או זכות. למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לא תהא למשתמשת כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן תנקוט החברה עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור.
  4. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או מי מטעמה.
  5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה המשתמשת ו/או כל אדם אחר במוצר שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר.
  6. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם המשתמש/ת סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או שירות שניתן לה באמצעות האתר לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6030629 או באמצעות דוא”ל info@klinikatlv.co.il , והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
  7. ייתכן כי במסגרת השימוש באתר עשויה החברה לספק קישורים והפניות לאתרים ודפים שונים ברשת האינטרנט, המופעלים על ידי צדדים שלישיים (“אתרים מקושרים”) בהם תוכל המשתמשת, בין היתר, לקבל או לרכוש מוצרים ושירותים שונים. ייתכן כי באתרים ובדפים אלו י/תתבקש המשתמש/ת להירשם, למסור פרטים שונים וכו’. מובהר כי אין לחברה כל ידיעה, שליטה או אחריות לגבי הנעשה באתרים אלו. מסירת פרטים והרשמה באתרים אלו אינה כפופה למדיניות הפרטיות של החברה אלא למדיניות הפרטיות של אותם אתרים מקושרים ולהוראות כל דין. הגלישה לאתרים ודפים אלו, כמו גם כל פעולה אחרת שי/תבצע המשתמש/ת בקשר אליהם הינן באחריותם של המשתמש/ת ושל בעלי האתרים המקושרים בלבד ולמשתמש/ת לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בגין אובדן, הפסד או נזקים ישירים ו/או עקיפים כנגד החברה ו/או מי מטעמה הנובעים מהסתמכות ו/או שימוש בתכנים ו/או במידע הניתן באתרים אלו.

ו. זכויות יוצרים

  1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר ו/או במוצרים, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד או/ו לפי העניין) צדדים שלישיים. זכויות אלה חלות, בין השאר, על תכנים באתר, לרבות שירותים המוצעים בו, רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו של האתר, עיצוב, תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכיו”ב, בין בממשק החיצוני, בין בקוד מקור ובין בקוד יעד.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק, לתרגם, להכניס שינויים, לפרסם, לשדר, להציג, לבצע, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות, לבצע הנדסת-היפוך (reverse engineering) או למכור באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע, בכל צורה שהיא, כל חלק מהמידע או מהתכנים הכלולים באתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים וכיוצא בזאת, בלא קבלת אישורה של החברה או (לפי העניין) צדדים שלישיים, מראש ובכתב. כמו כן, אין לעשות שימוש באתר באופן המהווה או שעשוי להוות הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של החברה, ללא הסכמתה המפורשת לכך בכתב ומראש.
  3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים שבאתר, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של החברה מראש ובכתב.
  4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
  5. השם ‘KLINIKA” וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
  6. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
  7. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה.
  8. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
  9. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב.
  10. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
  11. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה.
  12. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

ז. מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר

  1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי המשתמשת באתר, לרבות במסגרת מילוי טופס ההרשמה, כל נתון אחר שיימסר, יופק או יעובד על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודות המשתמשת שהגיע ו/או יגיע לידיעת החברה במסגרת השימוש באתר (“פרטי המשתמש/ת”) יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה, כמפורט להלן.

בתקנון זה, הביטוי “פרטי המשתמש/ת” כולל כל מידע אישי הנאסף על ידי החברה או נמסר לה על ידיך או מי מטעמך, שבאמצעותו ניתן באופן סביר לזהות אותך ו/או מידע המוגן על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הפרטיות”), לרבות, אך לא רק, שם פרטי, שם משפחה, מס’ תעודת זהות, כתובת מגורים, מספר טלפון, תאריך לידה, כתובת דוא”ל, מוצרים שהזמנת, זיהוי מקום, תחומי עניין, אמצעי תשלום, מידע נוסף בעת יצירת קשר ותכתובת שלך מול החברה, וכיו”ב.

  1. החברה לא תמסור את פרטי המשתמש/ת, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי המשתמש/ת ו/או מי מטעמה ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש/ת לבין החברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר – החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי המשתמש/ת ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצעה המשתמש/ת (לרבות מי מטעמו/ה) מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמו/ה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי המשתמש/ת ביצע/ה שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר/ה המשתמש/ת איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה, לרבות גופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות של האתר. למשתמשת לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיה כאמור והיא לא תטען בדיעבד כי לא נתנה הסכמתה לעניין זה.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המשתמש/ת מסכימ/ה לכך שהחברה תהיה רשאית להעביר, על פי שיקול דעתה, את פרטי המשתמשת אל מחוץ לגבולות ישראל, הגם שדין המדינה אליה יועברו ו/או בה יאוחסנו פרטי המשתמש/ת מבטיח רמת הגנה שונה מרמת ההגנה על מידע הקבועה בדין הישראלי.

  1. מילוי טופס ההרשמה או השימוש באתר ובשירותים המוצעים בו מהווה הסכמה של המשתמש/ת לכך שפרטי המשתמש/ת יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה בפרטי המשתמש/ת שימוש למטרות הבאות: (א) לצרכי תפעול האתר ומתן השירותים למשתמשים/ות, לרבות לצרכי יצירת קשר עם המשתמש/ת כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים; (ב) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה למשתמש/ת בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר), בכפוף לקבלת הסכמות לפי הדין (ג) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי (לרבות מסירת נתונים סטטיסטיים ו/או מצרפיים לא מזהים לצדדים שלישיים), עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ד) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וליצירת קשר כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים או אספקת המוצרים או לקיום הוראות אחרת על פי דין; ו-(ה) למילוי חובותיה של החברה לפי הדין ו/או בהתאם לדרישת רשויות ו/או בתי משפט. שימוש בפרטי המשתמשת למטרות הנ”ל לא ייחשב כפגיעה בפרטיות.
  2. לא חלה על המשתמש/ת חובה חוקית למסור את פרטי המשתמש/ת לחברה (אולם ללא מסירתם – לא תוכל לעשות שימוש בכל או חלק משירותי האתר) וכי מסירת פרטי המשתמש/ת נעשית מרצונו/ה החופשי ובהסכמתו/ה. המשתמש/ת מסכימ/ה בזאת באופן מפורש לשימוש בפרטי המשתמש/ת כאמור לעיל וכי שימוש כאמור לא ייחשב כפגיעה בפרטיותו/ה מצד החברה ו/או מי מטעמה.
  3. האתר עשוי לעשות שימוש ב”עוגיות” (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים ולצרכי אבטחת מידע. החברה עשויה אף להיעזר ב-Cookies שמקורם בצדדים שלישיים, בהם Google Analytics ורשתות חברתיות אשר נועדו עבור הצגת מודעות בדבר מוצרים או שירותים בהתבסס על פעילויותיה השונות של המשתמש/ת ברחבי האינטרנט ואתרים ושירותים אחרים בהם ביקרת, ועוד.

עוגיות (Cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן יוצר לפי פקודה ממחשבי האתר או ממחשבים של צדדים שלישיים. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגרי את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במכשיר הקצה המשמש אותך. העוגיות יכולות להכיל מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מידע שאת מבקשת לראות בעת הכניסה לאתר ועוד.

דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע/ת כיצד לעשות זאת, בדק/י בקובץ העזרה של הדפדפן שבו את/ה משתמש/ת על מנת לבחון אפשרות להסיר את אופציית העוגיות. נטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל/י להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים.

  1. חלק מהמידע שנאסף אודות המשתמשים/ות במסגרת השימוש באתר ו/או ההתקשרות מול החברה אינו מזהה אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטי המשתמש/ת. זהו מידע סטטיסטי ו/או מצטבר. לדוגמה, פרסומות שקרא/ה המשתמש/ת באתר, העמודים שבהם צפה/תה, ההצעות והשירותים בעניינו אותו/ה, כתובת האינטרנט (IP) שממנה פנית ועוד. החברה תהיה רשאית לעשות שימוש במידע כאמור ללא הסכמת המשתמש/ת (לרבות העברת המידע לצדדים שלישיים), בהתאם לשיקול דעתה של החברה, ובמסגרת השימוש כאמור לא תיחשף זהות המשתמש/ת ללא הסכמתו/ה ו/או שלא בהתאם למדיניות פרטיות זו.
  2. על פי חוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.

פנייה כזאת יש להפנות לחברה, באמצעות דוא”ל: info@klinikatlv.co.il.

ח. שמירה על סודיות; אבטחת מידע

  1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.
  2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בחברת קרדיט גארד, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל לצורך בדיקת ואבטחת המידע. קרדיט גארד עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI Level 1.
  3. תקני האבטחה החמורים שהאתר עומד בהם נועדו להגן על הצרכנים, הסוחרים וחברות האשראי. החדרת ה-PCI DSS מעלה משמעותית את רמת האבטחה ולכן מסייעת בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי. חברת קרדיט גארד משתמשת בשרותי חברת קומסק, המתמחה באיתור פרצות ברשת, חשיפת החורים במערכת מחשוב האתר והשרתים, וחסימתם מפני פריצות וחדירה מבחוץ. שירות ההסמכה לתקן כולל את כמות ומגוון הבדיקות הרב ביותר ברמת התקן הגבוהה ביותר רמה 1.
  4. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כלומר, ה’אבטחה’ המובטחת הינה הצפנה של המידע. הצפנה הינה שיטה ל’עירבול’ שנועדה להטעות צדדים עוינים ומתבצעת בשני פרטנרים: השולח מערבל והמקבל מפענח. שיטת הערבול מתבססת על פונקציות מתמטיות, והמיוחד בשיטה (דוגמת RSA) היא בכך שמספיק מפתח אחד בצד הלקוח כדי לערבל ולפענח נדרשים שניים.
  5. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם למשתמשת ו/או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  6. החברה עושה מאמץ לספק למשתמשת שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי החברה המפעילים את האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל החברה או אצל מי מספקיה.

ט. מבצעים והטבות

החברה תהיה רשאית (אך לא חייבת) להציע למשתמשות האתר, מעת לעת, מבצעים והטבות. מבצעים והטבות אלו ינוהלו בהתאם להוראות הדין, להוראות תקנון זה וכן להוראות שיתפרסמו באתר, מעת לעת. החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לשנות מבצעים והטבות, להפסיקם או להאריכם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות הדין.

קבלת מתנה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד למשתמשת.

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

החברה – דוקטור סרף ח.פ. 035803998, שמשרדה הרשום הוא ברחוב הירקון 167 תל אביב – יפו.

האתר – אתר האינטרנט בכתובת: www.klinika.co.il.

המוצרים – המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.

יום עסקים – ימי חול (ראשון עד חמישי), לא כולל: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.